Aankomst in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Tom en Nicole - WaarBenJij.nu Aankomst in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Tom en Nicole - WaarBenJij.nu

Aankomst in Santiago

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Nicole

31 December 2013 | Chili, Santiago de Chile

Beste mensen,

Nicole en ik zijn veilig in Santiago aangekomen! De vlucht via Parijs ging voorspoedig. Dat kon natuurlijk ook bijna niet anders met al de gelukwensen vanaf Schiphol gister, heel lief. Dank jullie wel!

Grappig was dat we vandaag op het vliegveld twee andere stellen tegenkwamen die naar het zuiden van Chili gaan per fiets. Het is nog wat te vroeg om samen op te trekken, maar wellicht komen we elkaar nog tegen.

Nadat we de fietsen in elkaar hadden gezet, hebben we de route naar ons hotel, midden in het centrum, even bekeken. Eerlijk gezegd is dat niet echt een fietsroute maar meer een drukke snelweg. De eerste kilometers hebben we dan ook per taxibus afgelegd.

Eerste indruk van Santiago is lekker warm en erg gezellig! We gaan zo even de stad verkennen en kijken of we een mooi eindejaarsfeest kunnen vinden. Een flink feest kunnen we wel gebruiken want anders vallen we in slaap: nieuwjaar begint hier pas 04:00 h Nederlandse tijd.

Iedereen een heel gezellige jaarwisseling gewenst en dank voor al jullie berichtjes !!

Proost!

Tom

p.s. GPS

Als we internet hebben probeer ik onze GPS log met jullie te delen. Dan is te zien waar we hebben gefietst. De log is te vinden via: www.movescount.com --> Community --> Members. Vervolgens zoeken op Bogaard1.

• 01 Januari 2014 - 02:07

Kees En Hermien:

Lieve Tom en Nicole,
    Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Wij hebben al geproost op het nieuwe jaar, want het is nu 02.00 uur hier en we zijn net terug van John en Paula. We wensen jullie heel veel plezier en alvast een stralend begin van 2014.
    Heel veel liefs van Kees en Hermien

• 01 Januari 2014 - 13:49

Marjolijne:

Fijn dat jullie (en jullie fietsen) goed aangekomen zijn. Heerlijk om oud en nieuw in je T shirt te vieren. Ik wens jullie een supergoed 2014 en hoop dat de reis supergaaf gaat worden. Geniet van alles!!! Dikke knuffel. Xxx

• 01 Januari 2014 - 21:11

Betty:

Lieve mensen, gaaf om net in het nieuwe jaar als iets van jullie te lezen! Prachtig 2014 en we drinken een borrel op jullie en jullie reis! Vandaag 50 km gefietst, flinke wind, 8 graden, beetje regen: mooi begin van het jaar....bij jullie vast veel warmer..... Lieve groet Betty

• 02 Januari 2014 - 11:57

Kees:

Zo, de eerste zeven kilometers op Chileense bodem zitten erop, zag ik op movescount. Dat lijkt misschien niet veel maar met 507 hoogtemeters moet dat toch pittig zijn geweest! Dat wordt wat in de Andes.

• 02 Januari 2014 - 23:44

Anita:

Fijn dat de reis goed is verlopen. Hopelijk zijn jullie niet in slap gevallen met het nieuwjaarsfeest haha. Grappig dat er meer stelletjes op fietstour zijn. Maak er een onvergetelijke tijd van. Liefs Anita

• 04 Januari 2014 - 16:15

Nico En Miep:

Lieve Tom en Nicole, op 4 januari wensen we jullie een sportief en happy 2014!Wat al fantastisch is begonnen. Geweldig dat we deze superreis kunnen volgen. Geniet ervan! Kus, kus, Nico en Miep.